piątek, 14 marca 2014

Powitanie

                                                  Hejka kochani!!!
   Mam na imię Nikola, i jestem główną właścicielką tego bloga. :D to jestem ja :
Nom mniej więcej :D
Oprócz mnie są jeszcze 4 redaktorki:
Nissia2013 
$nooki
NAtkA xd200
saba174

Oto ich profile:
ALE REDAKTORÓW SZUKAMY DALEJ :DDDD
cO bĘdZiE nA bLoGu?
-Posty o msp XD
-WSZYSTKIE KONKURSY MSP - Ten dział należy do mnie gdyby co :D
-Konkursy (z bloga, np o vip'a)
-i tam np. rysunki zdjęcia z rl. 
- ITP. :D
OK, to na tyle, do kolejnego posta, papa <33





2 komentarze:

  1. Ja chcę być redaktorem i pisać o nowinkach modowych mój e-mail martao552@gmail.com odpiszcie jakby co

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sprawie bycia ''redaktorem''.Czy jest taka możliwość,aby prowadzić tego bloga z wami?? :) Mam już doświadczenie w blogowaniu. xD Podam e-mail: marti2506@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń